Brändi ja identiteetti

”Mitä? Kuka? Miten? Miksi? Mihin? Kelle? Brändi syntyy vastaamalla näihin julkisesti”

terve@tovari.fi
050 490 2477

Brändi

Wanhaakin wanhempaa mainontaa

Mielikuva sanana on omituinen. Mieli on koettu joksikin, joka ei ole konkretiaa ja joka saa jopa ailahdella. Se on jokaisen oma mieli milläkin hetkellä. Kuva taas voi olla konkreettinen visualisointi silmiemme edessä. Kuvan sanotaan kertovan enemmän kuin tuhat...

Lue lisää
towari - w luomassa mielikuvaa wanhasta
Brändi

Mielikuvasta toiseen

Vanhan perinnekertomuksen mukaan ansiokas sukupuolineutraali myyntihenkilö kykenee myymään stereotyyppisille eskimoille jäitä ja Saharaan hiekkaa. Ja mielestäni tämä on totta. En tiedä onko kahta edellä mainittua myyntitapahtumaa koskaan oikeasti yritetty – mutta...

Lue lisää
Brändi - Mielikuvat
Brändi

Brändin rakentamisen ABC

Olet vakuuttunut siitä, että yritykselläsi pitää olla brändi. Tai ehkäpä ajattelet, että sinulla henkilökohtaisesti pitää olla brändi. Haluat, että ihmiset tuntisivat yrityksesi ja sen tarjoamat palvelut. Hyvä. Sittenhän sinun on vain rakennettava brändi. Lue lisää
Brändin rakentaminen ABC

Ota yhteyttä